Hi, how can we help?

[Penjejakan Pesanan] Bagaimana cara saya menghubungi rakan kongsi Logistik Disokong Shopee?

BM | EN | CN
 
Anda boleh menghubungi Shopee Supported Logistics untuk sebarang pertanyaan mengenai bungkusan anda atau menyemak statusnya melalui laman web penjejakan.
 
Rakan Kongsi LogistikHalaman PenjejakanMaklumat Hubungan

SPX Express

https://spxexpress.com.my/

Sila hubungi kami melalui saluran yang terdapat di bahagian bawah halaman.

PosLaju 

https://tracking.pos.com.my/tracking 

๐Ÿ“ž Telefon: 1300-300-300

๐Ÿ’ฌ Live Chat 

DHL

https://www.dhl.com/my-en/home/tracking.html 

๐Ÿ“ž Telefon03-2779-2300 

 โœ‰๏ธ Emel: mysupport@dhl.com

NinjaVan

https://www.ninjavan.co/en-my/tracking 

๐Ÿ“ž Telefon: 011-1722 5600

 โœ‰๏ธ Emel: support_my@ninjavan.com

Flash Express

 https://flashexpress.my/fle/tracking 

๐Ÿ“ž Telefon: 0154-600 0825

โœ‰๏ธ Emel: customerservice@flashexpress.my

Best Cargo

 https://www.best-inc.my/track 

๐Ÿ“ž Telefon03-8660 0888

 ๐Ÿ’ฌ Live Chat

GDEX

https://gdexpress.com/tracking

๐Ÿ“ž Telefon: 03-6419 5003

โœ‰๏ธ Emel: mygdexadmin@gdexpress.com

City Link

https://www.citylinkexpress.com/track-your-shipment/ 

 ๐ŸŒ Customer Support 

Penghantaran Hari Sama (Same Day Delivery) 

N/A

Sila hubungi kami melalui saluran yang terdapat di bahagian bawah halaman.

 
๐Ÿ’ก Tip untuk Menangani Kelewatan Penghantaran

  • Jejaki Pesanan Anda Dahulu โ€“ Sebelum menghubungi sokongan, semak status terkini pesanan anda di laman web kurier. Ini selalunya memberikan kemas kini terpantas.

  • Hubungi Kurier Secara Terus โ€“ Jika anda memerlukan maklumat lanjut, saluran sokongan kurier mungkin dapat memberikan penjelasan yang lebih jelas mengenai penghantaran anda.

  • Percubaan Penghantaran โ€“ Kebanyakan kurier akan mencuba sehingga tiga kali untuk menghantar pesanan anda sebelum ia dipulangkan kepada penjual. Pastikan anda sentiasa memantau maklumat penjejakan.

โš ๏ธ Nota:

 
Jika anda tidak menerima pesanan, anda boleh meminta Pemulangan/Pemulangan Wang. Untuk maklumat lanjut, sila rujuk artikel Pusat Bantuan โ€“ [Pulangan Bayaran Balik] Bolehkah saya dapatkan bayaran balik jika pesanan saya tidak sampai?

Sekiranya anda mengalami pengalaman yang tidak memuaskan dengan rider SPX, seperti tingkah laku kasar, pengendalian bungkusan yang tidak betul, penghantaran lewat tanpa alasan yang sah, atau kegagalan mengikuti arahan penghantaran, sila hubungi kami melalui saluran yang disenaraikan di bawah. Pasukan khidmat pelanggan kami akan menilai aduan anda dan mengambil tindakan sewajarnya. Bagi isu yang melibatkan rider dari perkhidmatan kurier lain, kami mengesyorkan anda menghubungi kurier berkenaan secara langsung untuk membuat laporan.
Was this article helpful?
Yes
No